СОЛЬФЕДЖІО
Щедролосєва Катерина Олександрівна
Надіслав: Олійник Юрій (5 жовтня 2010р.)
Анотація

Предмет „Сольфеджіо” є складовою частиною процесу професійної підготовки майбутнього фахівця з музичного мистецтва вивчається у взаємозв’язку з дисциплінами спеціального курсу «Елементарна теорія музики», «Гармонія», «Поліфонія», «Аналіз музичних форм». Студенти повинні набути міцних професійних навичок читання нот з аркуша, запису музичного тексту, слухового аналізу музичної мови.

Мета курсу:

передбачає формування у студентів теоретичної та практичної слухової підготовки для подальшої успішної професійної роботи.

Завдання курсу:

Теоретичні:

  • отримання інформації про основні способи, форми  розвитку  музичних    здібностей  на заняттях із сольфеджіо;
  • розвиток свідомого сприйняття та засвоєння музичного твору;
  • усвідомлення  мелодичних,  гармонічних особливостей різних  стилів  музичного  мистецтва.

          Практичні:

  • формування слухових навичок в процесі практичних занять та самостійної роботи;
  • удосконалення навичок чистої інтонації та чіткого ритму;
  • вміння запису нотного тексту;
  • виховання музичного мислення;
  • усвідомлення і використання набутого досвіду під час самостійної роботи над музичними творами.
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1

Тема: Лади, їх нахилення та види.

Прості, складні, змішані, та змінні розміри.

Практичний модуль:
  1. Тема: Мажор та мінор трьох видів.
  2. Тема: Паралельні тональності.
  3. Тема: Стійкі та нестійкі ступені ладу.
  4. Тема: Змінні лади, паралельно – змінний лад.
  5. Тема: Тонічний, субдомінантовий, домінантовий призвуки з оборненнями. Домінантовий септакорд з оберненнями та розв’язаннями в тональності.
  6. Тема: Лади народної музики.
  7. Тема: Неоктавні та монотонікальні лади. Маломісткі  звукоряди.
Модуль самостійної роботи:
  1.  Спів натурального, гармонічного та мелодичного видів мажору та паралельного мінору (вибірково від 2 – 7 ключових знаків).
  2. Інтонування стійких та нестійких ступенів ладу.
  3. Побудування Т3/5, S3/5, Д3/5та Д7 з оберненнями та розв’язаннями в ладах. Сольфеджування з листа (А. Агажанов. Сольфеджіо. № 28 – 58).
  4. Сольфеджування напам’ять ( Г. Фрідкін. 396, 431, 445).
  5. Слуховий гармонічний аналіз (Є. Мілка, М. Шевченко № 529 – 549, 783 – 793).
  6. Спів ладів народної музики.
  7. Вивчення теоретичного матеріалу ( Г. Смаглій, Л.Маловик Основи теорії музики.стор.228 – 231; В. Вахромєєв. Елементарна  теорія музики. Стор. 170 – 185; Г. Смаглій, Л. Маловик. Основи теорії музики. Стор. 210 – 217). 
Підсумкова тека.

  1. Усне опитування .
  2. Сольфеджування номерів з аркуша та напам’ять.
Обговорення
Обговорити (0 коментарів)

Авторизація:

Публікація
Назва:
СОЛЬФЕДЖІО
(Робоча програма / Учбовий план)
Дата изменения:
5 жовтня 2010р., 4:26 PM
Оцінка:
Всього оцінок: 0

Оцінювати публікації можуть тільки зареєстровані користувачі

Просмотров: 10194

Опитування Яким ресурсом системи "Херсонський Віртуальний Університет" Ви найчастіше користуєтеся?
відкритої групою 79
групою дистанційного навчання 116
е - бібліотекою 99
Всього голосів: 294
Результати...
Зареєструйтесь, щоб голосувати