Лекція 1. Введення в технології VR та AR
1.1. Що таке віртуальна та доповнена реальність
1.2. Принцип роботи технологій VR та AR
1.3. Застосування технологій VR та AR у сучасному світі
1.4. Подібність між AR і VR
1.5. Відмінності між віртуальною і доповненою реальністю
1.6. Перспективи розвитку
Лекція 2. Застосування VR та AR в освіті
2.1. Віртуальна реальність в освіті: навіщо вона потрібна?
2.2. Як працює віртуальна реальність в навчанні?
2.3. Обладнання VR і AR для освіти: які пристрої обрати?
2.4. Ефективність VR і AR в навчанні: що кажуть дослідження?
2.5. Як впровадити VR і AR в навчальний процес?
Лекція 3. Інструменти для створення програм VR та AR
3.1. Програмне забезпечення доповненої реальності
3.2. Установка програми Unity 3D
3.3. Створення проекту в середовищі Unity 3D
3.4. Інтерфейс середовища Unity 3D
Лекція 4. Фізика 3D об’єктів Unity 3D
4.1. Компоненти, які використовуються для роботи з фізикою 3D - об'єктів
4.2. Rigidbodies (Тверде тіло)
4.3. Colliders (Колайдери)
4.4. Triggers (Тригери)
4.5. Character Controllers (Контролери персонажа)
4.6. Joints (З'єднання)
Лекція 5. Платформа Vuforia розробки AR
5.1. Знайомство з платформою Vuforia
5.2. Image target
5.3. 3D мітки та інші
Лекція 6. Розпізнавання об’єктів та зображень
6.1. Розпізнавання простору, орієнтація пристрою
6.2. Звук та розпізнавання зображень в ARKit
6.3. Техніка розпізнавання обличчя
6.4. Google ARCore
Лекція 7. Метод маркерів
7.1. Використання маркерів
7.2. Розпізнавання маркерів
7.3. Маркерний трекінг
Лекція 8. Проекти VR та AR
8.1. Види проектів з використанням технології VR та AR
8.2. Структура та функціонал застосунків
Лекція 9. Розробка VR-застосунків
9.1. Основні принципи розробки VR та AR застосунків
9.2. Розробка мобільних VR та AR застосунків
9.3. Розробка VR та AR застосунків для ПК
Лекція 10. Платформа Unity 3D
10.1. Знайомство з середовищем розробки
10.2. Основні можливості платформи Unity
10.3. Інструменти створення VR та AR застосунків
Лекція 11. Розробка об’єктів VR та AR в Unity 3D
11.1. Створення віртуальних об’єктів в Unity 3D
11.2. Реалізація технології VR та AR
11.3. Інтеграція об’єктів в середовище Unity 3D
Лекція 12. Фізика віртуального середовища
12.1. Фізика поведінки віртуальних об’єктів
12.2. Компоненти фізики
12.3. Фізична взаємодія
12.4. Фізичні матеріали
Лекція 13. Персонажі та ігровий штучний інтелект
13.1. Створення та підготовка персонажів
13.2. Поведінка персонажів та взаємодія персонажів
13.3. Використання ігрового штучного інтелекту
Лекція 14. Скрипти C#
14.1. Створення скриптів
14.2. Використання скриптів
14.3. Інтеграція засобів VR та AR в Unity 3D
Лекція 15. Технологія розробки крос-платформних комп’ютерних ігор в Unity 3D
15.1. Основні поняття
15.2. Сценарій комп’ютерної гри
15.3. Використання 2D та 3D анімації