Діагностика контролю знань студентів
Васильєва О.В.
Надіслав: Васильєва Ольга (6 грудня 2012р.)
Анотація

 

Діагностика контролю знань студентів

Дисципліна: Шкільний курс англійської мови з методикою викладання

Завдання на 1 модуль,9 семестр

 

1.  Психофізіологічні механізми читання.

А. Назвати основні функціональні типи монологу та діалогу.

Б. Що мають навчитися писати молодші школяри?

2.  Методичні прийоми навчання техніки читання.

А. Що є етапами оволодіння писемним мовленням?

 Б. Що є типовими опорами для навчання діалогічного мовлення?

3.  Основні труднощі навчання читанню на ранньому етапі навчання.

А. Назвати послідовно етапи навчання написання листа.

 Б. Що є вихідною одиницею навчання монологічного мовлення?

4.  Основні види вправ для навчання читанню. Контроль розуміння прочитаного тексту.

А. Що є природними опорами для навчання писемного мовлення?

5.  Види читання ( ознайомлювальне, вивчальне, вибіркове, переглядове, аналітичне, синтетичне та ін.).

А. Назвіть завдання , які спрямовані на розвиток умінь письма.

 Б. Назвіть мовні особливості монологічного мовлення.

6.  Методичні прийоми навчання техніки письма та каліграфії.

А. Назвіть специфічні риси монологічного мовлення.

 Б. Які завдання є завдання навчання письма як виду мовленнєвої діяльності?

7.  Типи і види вправ, які використовуються при навчанні письма.

 А. Назвіть складники змісту навчання читання.

 Б.  Назвіть труднощі оволодіння діалогічним і монологічним мовленням.

8.  Транскрипція та її роль у навчанні читання та письма.

 А. Назвіть етапи навчання діалогічного і монологічного мовлення.

  Б. Які вправи належать до підсистеми вправ для розвитку вмінь читання?

9.  Лінгвістичні та психологічні характеристики діалогічного та монологічного мовлення.

А. Назвіть суб’єктивні та об’єктивні труднощі навчання читання.

Б. Назвіть завдання, які спрямовані на розвиток умінь письма.

10.         Поняття «діалог», «монолог» та «комунікативна ситуація»

 А. Назвіть етапи роботи з текстом для читання.

 Б. Які вправи включають для розвитку вмінь писемного мовлення?

11.         Види монологу. Підготовлене та непідготовлене мовлення.

А. Яким видом мовленнєвої діяльності є читання?

Б. Назвіть рівні породження писемного висловлювання.

12.         Основні види мовленнєвих ситуацій та способи їх створ

шкільний курс
Обговорення
Обговорити (0 коментарів)

Авторизація:

Реєстрація / Забули пароль?
Публікація
Назва:
Діагностика контролю знань студентів
(Практичні заняття)
Дата изменения:
5 жовтня 2014р., 11:16 PM
Оцінка:
Всього оцінок: 0

Оцінювати публікації можуть тільки зареєстровані користувачі

Просмотров: 7713

Опитування Наскільки легко користуватися системою "Херсонський Віртуальний університет"?
1 98
2 25
3 25
4 23
5 57
6 32
7 52
8 44
9 48
10 119
Всього голосів: 523
Результати...
Зареєструйтесь, щоб голосувати
Всі закладки...