Основи комп'ютерного дизайну (ІІ, ІІІ курс)
Олійник Юрій Іванович
Надіслав: Олійник Юрій (30 вересня 2010р.)
Анотація

Документ Microsoft Word 41 сторінка.

Робоча програма курсу "Основи комп'ютерного дизайну"

Інститут, факультет: Культури і мистецтв

 

Кафедра: Образотворчого мистецтва

 

Напрям підготовки/галузь знань: 6020205 «Образотворче мистецтво»

 

Спеціальність/напрям підготовки___________________

 

Курс: ІІ, ІІІ

 

Форма навчання: денна, заочна

Мета курсу:

Вивчення в систематизованій формі та активне засвоєння студентами основних концепцій роботи, основних засобів та методів введення, обробки, конвертації і виведення графічної інформації за допомогою  пакетів графічних програм. За допомогою сучасних інформаційних технологій у образотворчому мистецтві вирішувати проблеми інформатизації та гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів, надання навчальній діяльності творчого характеру.

         Застосування сучасних інформаційних технологій розширюють світогляд,  дають змогу представити графічну інформацію з незвичайних, нетривіальних ракурсів, стимулюючи творчість студентів, додаючи можливість пізнати нові сторони образотворчого мистецтва. Молодим талантам надається змога реалізувати графічні проекти, втілюючи свої ідеї особисто, без додаткової допомоги, глибше вивчаючи багатогранну творчу діяльність сучасного художника.

         Дисципліна має спрямованість на практичне оволодіння основними прийомами, методами та навичками створення сучасних графічних проектів та їх подальшого використання в різних сферах життя.

Завдання курсу:

Методичні:

1.      забезпечити ґрунтовне оволодіння студентами теоретичною базою концепції використання сучасних інформаційних технологій у дизайні.

2.      забезпечити грунтовне оволодіння методикою освоєння комп’ютерних програм, що дає змогу самостійно переходити до роботи з новими релізами існуючих та новітніх графічних програм.

Пізнавальні:

1.      показати нетрадиційні підходи до графічної творчості, дати змогу познайомитись з різними видами діяльності і спеціалізаціями сучасних художників.

Практичні:

1.      забезпечити ґрунтовне оволодіння студентами основними засобами і методами створення дизайнерських проектів за допомогою професійних графічних пакетів програм.

2.      сформувати у студентів достатні знання, вміння та навички, необхідні для ефективного використання основних методів курсу у майбутній діяльності.

Перелік дисциплін (розділів, тем), засвоєння яких студентами необхідне для вивчення даної дисципліни

1.      Вступ до інформаційних технологій.

2.      Композиція

3.      Малюнок

4.      Дизайн

Програма курсу:

Програма розрахована на 269,5 години практичних занять і 354 години самостійної роботи студентів під керівництвом викладача і передбачає:

вибір тематики лекцій перед кожним семестром залежно від обраної практичної роботи протягом семестру;

чітке розмежування обсягів матеріалу практичних і самостійних занять (що доповнюють один одного) з введенням на старших курсах завдань творчого характеру, які повинні бути пов’язані із завданнями з інших предметів професійного мистецького циклу;

поступовість у нарощуванні складності завдань, в освоєнні різноманітних дизайнерських  інструментів і прийомів, застосування найсучаснішої комп’ютерної техніки (при ії наявності);

зменшення часу на виконання пропонованих завдань для активізації динаміки навчального процесу з компютерного дизайну;

включення до традиційних академічних дизайнерських розробок завдань, що потребують творчого підходу і образного мислення.

Програма курсу включає вивчення таких питань:

Загальні поняття інформаційних технологій. Базові принципи устрою комп’ютерної графіки.

Види комп’ютерної графіки.

Представлення графічної інформації в комп’ютерних системах. Векторна графіка.

Поняття кольору.

Палітри. Кольорові моделі.

Джерела цифрових векторних зображень.

Сучасні пакети графічних програм.

Формати збереження векторних зображень.

Конвертація векторних зображень.

Інсталяція програми.

Перший запуск та настроювання робочого середовища.

Інтерфейс Corel Draw”.

Поняття об’єкта в Corel Draw”.

Методи створення примітивів.

Інструменти малювання.

Настроювання інструментів.

Форми.

Складові частини.

Прямі та криві лінії.

Інструменти та техніка малювання ліній різних типів.

Перетворення ліній.

Об’єктиCorel Draw.

Методи перетворення об’єктів.

Групування, блокування, розмноження об’єктів.

Відміна та повторення операцій.

Графічний пакет Corel DrawОсновні прийоми практичної роботи.

Докер-вікна.

Техніка виконання перетворень обєктів.

Розміщення об’єктів.

Вирівнювання та розподілення.

Основи роботи з кольором.

Кольорові моделі RGB, CMYK.

Заливки. Типи заливок.

Створення заливок і робота з ними.

Основи роботи з текстом.

Шрифти.

Бібліотеки символів.

Масштаб. Техніка довільної зміни масштаба.

Автоматична підгонка масштабу.

Калібровка монітора.

Вузли.

Управління, переміщення, додавання та видалення вузлів.

Об’єднання, обрізка та перетинання об’єктів.

Інструменти Weld, Trim, Intersection

Атрибути обєктів Corel Draw.

Контур. Властивості контурів.

Використання режимів перегляду документа в практичній роботі. Контекстне меню, як інструмент дизайнера.

Додаткові можливості роботи з об’єктами Corel Draw.

Інформація про документ Corel Draw.

Корисні настройки програми.

Інструменти візуальних ефектів графічного пакету “Corel Draw.

Перспектива.

Особливості створення та настроювання ефекту перспективи. Копіювання застосованого ефекту на інший об’єкт Corel Draw.

Гнучка оболонка (Interactive Envelope).

Особливості ефекта. Ефект (Contour).

Параметри та методи роботи.

Створення переходів (Blend), настроювання параметрів.

Ефект глибини (Extrude).

Тіні (інструмент Drop Shadow) Настроювання параметрів.

Лінзи. Типи лінз та параметри настроювання.

Інтерактивний інструмент (Transparency)

Ефект Power Clip. Методика роботи, настроювання.

Інструмент Artistic Media. Особливості використання.

Бібліотека Symbol. Методика використання.

Ефекти для тексту.

Загальні властивості обєктів.

Растрові обєкти Методика обробки, властивості.

Тривимірні об’єкти. Імпорт та обробка об’єкта.

Імпорт і експорт файлів.

Методи вводу і виводу зображень.

Обговорення
Обговорити (0 коментарів)

Авторизація:

Реєстрація / Забули пароль?
Публікація
Назва:
Основи комп'ютерного дизайну (ІІ, ІІІ курс)
(Робоча програма / Учбовий план)
Дата изменения:
30 вересня 2010р., 10:32 PM
Оцінка:
Всього оцінок: 0

Оцінювати публікації можуть тільки зареєстровані користувачі

Просмотров: 8475

Опитування Наскільки легко користуватися системою "Херсонський Віртуальний університет"?
1 98
2 25
3 25
4 23
5 57
6 32
7 52
8 44
9 48
10 119
Всього голосів: 523
Результати...
Зареєструйтесь, щоб голосувати
Всі закладки...