Комп'ютерна графіка
Олійник Юрій Іванович
Надіслав: Олійник Юрій (30 вересня 2010р.)
Анотація

Документ Microsoft Word, 11 сторінок

Робоча програма з курсу "Комп'ютерна графіка"

Інститут, факультет: Культури і мистецтв

 

Кафедра: Образотворчого мистецтва

 

Напрям підготовки/галузь знань: 6020205 «Образотворче мистецтво»

 

Спеціальність/напрям підготовки___________________

 

Курс: V

Освітньо-кваліфікаційний рівень: «магістр»

 

Форма навчання: денна, заочна

Мета курсу:

Вивчення в систематизованій формі та активне засвоєння студентами основних концепцій роботи, основних засобів та методів введення, обробки, конвертації і виведення графічної інформації за допомогою  пакетів графічних програм. За допомогою сучасних інформаційних технологій у образотворчому мистецтві вирішувати проблеми інформатизації та гуманізації навчального процесу, інтеграції навчальних предметів, надання навчальній діяльності творчого характеру.

         Застосування сучасних інформаційних технологій розширюють світогляд,  дають змогу представити графічну інформацію з незвичайних, нетривіальних ракурсів, стимулюючи творчість студентів, додаючи можливість пізнати нові сторони образотворчого мистецтва. Молодим талантам надається змога реалізувати графічні проекти, втілюючи свої ідеї особисто, без додаткової допомоги, глибше вивчаючи багатогранну творчу діяльність сучасного художника.

         Дисципліна має спрямованість на практичне оволодіння основними прийомами, методами та навичками створення сучасних графічних проектів та їх подальшого використання в різних сферах життя.

Завдання курсу:

Методичні:

1.      забезпечити ґрунтовне оволодіння студентами теоретичною базою концепції використання сучасних інформаційних технологій у дизайні.

2.      забезпечити грунтовне оволодіння методикою освоєння комп’ютерних програм, що дає змогу самостійно переходити до роботи з новими релізами існуючих та новітніх графічних програм.

Пізнавальні:

1.      показати нетрадиційні підходи до графічної творчості, дати змогу познайомитись з різними видами діяльності і спеціалізаціями сучасних художників.

Практичні:

1.      забезпечити ґрунтовне оволодіння студентами основними засобами і методами створення дизайнерських проектів за допомогою професійних графічних пакетів програм.

сформувати у студентів достатні знання, вміння та навички, необхідні для ефективного використання основних методів курсу у майбутній діяльності.

Перелік дисциплін (розділів, тем), засвоєння яких студентами необхідне для вивчення даної дисципліни

1.      Вступ до інформаційних технологій.

2.      Композиція

3.      Малюнок

4.      Дизайн

5. Основи комп’ютерного дизайну

Програма курсу:

Програма розрахована на 24 години практичних занять і 106 годин самостійної роботи студентів під керівництвом викладача і передбачає:

вибір тематики лекцій перед кожним семестром залежно від обраної практичної роботи протягом семестру;

чітке розмежування обсягів матеріалу практичних і самостійних занять (що доповнюють один одного) з введенням на старших курсах завдань творчого характеру, які повинні бути пов’язані із завданнями з інших предметів професійного мистецького циклу;

поступовість у нарощуванні складності завдань, в освоєнні різноманітних дизайнерських  інструментів і прийомів, застосування найсучаснішої комп’ютерної техніки (при ії наявності);

зменшення часу на виконання пропонованих завдань для активізації динаміки навчального процесу з компютерного дизайну;

включення до традиційних академічних дизайнерських розробок завдань, що потребують творчого підходу і образного мислення.

Програма курсу включає вивчення таких питань:

Дизайн і верстка друкованих та електронних видань

Інструментарій дизайнера-верстальника друкованих та електронних видань: Microsoft Office Publisher, Adobe Page Maker; Adobe InDesign.

Підготовка проекту видання: параметри і стандарти.

«Малі» печатні форми: стікери, календарі, буклети.

Підготовка проекту видання: параметри і стандарти.

«Великі» печатні форми: газети, книжки, альбоми, афіші.

Друк печатних видань.

Публікація електронних видань.

Вибір матеріалів та обладнання для втілення дизайнерського проекту.

Обговорення
Обговорити (0 коментарів)

Авторизація:

Реєстрація / Забули пароль?
Публікація
Назва:
Комп'ютерна графіка
(Робоча програма / Учбовий план)
Дата изменения:
30 вересня 2010р., 10:40 PM
Оцінка:
Всього оцінок: 0

Оцінювати публікації можуть тільки зареєстровані користувачі

Просмотров: 7416

Опитування Наскільки легко користуватися системою "Херсонський Віртуальний університет"?
1 98
2 25
3 25
4 23
5 57
6 32
7 52
8 44
9 48
10 119
Всього голосів: 523
Результати...
Зареєструйтесь, щоб голосувати
Всі закладки...