1. Візитна картка: «Ось ми які!» (представлення команд (на-
зва, девіз, емблема)).Час виконання завдання: 5 хвилин.
Критерії оцінки: дотепність; оригінальність; артистичність.
2. «Вихователь-ерудит» — розминка (команди відповідають
на 12 питань з курсу «Основи педагогічної майстерності»)
Час виконання завдання: 10 хвилин.
Критерії оцінки: правильність відповіді; конкретизація; елементи педагогічної імпровізації; мовна культура.
3. «Вихователь-художник» (намалювати ескіз за темою «До-
шкільний заклад майбутнього» (розробка проекту))
Час виконання завдання: 10 хвилин.
Критерії оцінки: творче розв'язання завдання; фантазія; оригінальність.
4. Моделювання педагогічних ситуацій (кожна команда по-
казує педагогічну ситуацію до кульмінаційного моменту, а інша
її логічно продовжує, пропонуючи свій варіант розв'язання)
Час виконання завдання: 15-20 хвилин.
Критерії оцінки: артистичність; техніка використання невербальних засобів спілкування; мовна виразність; вміння творчо імпровізувати відповідно до ситуації.
5. Конкурс капітанів (двом капітанам дається ключове сло-
во, до кожної літери якого слід придумати слова, пов'язані з пе-
дагогічною діяльністю)
Час виконання завдання: 5-7 хвилин.
Критерії оцінки:за кількістю відповідей; аргументація всіх висловів.
6. «Вихователь-майстер» (виготовити багатофункціональну
дитячу іграшку та придумати ігрову ситуацію до запропоновано-
го матеріалу)
Час виконання завдання: 10 хвилин.
Критерії оцінки: творче розв'язання завдання; фантазія; оригінальність.
7. «Вихователь-імпровізатор» (студентам пропонується пограти в сюжетоскладання – скласти казки на новий лад, увівши запропонованих героїв та підпорядкувати її виконанню завдань екологічного та валеологічного спрямування) Час виконання завдання: 10 хвилин.
Критерії оцінки: дотепність; винахідливість; уміння мислити нестандартно.
8. «Вихователь-актор» (домашнє завдання - показ лялькового театру)
Час виконання завдання: 10-15 хвилин. ;
Критерії оцінки: артистичність; техніка використання невербальних засобів; мовна виразність.