I Змістовий модуль
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІТЕЙ З ВАДАМИ СЛУХУ
Лекція 1. Вступ. Предмет, завдання, методи і міжпредметні зв'язки сурдопедагогіки. Класифікація вад слуху у дітей
Lecture2_1.doc"
Лекція 5. Особливості емоційної сфери дітей з вадами слуху
- Фактори, що обумовлюють особливості емоційної сфери дітей з вадами слуху
- Результати досліджень емоційної сфери глухих і слабочуючих дітей
- Прояви емоційного неблагополуччя у дітей з вадами слуху
Lecture2_5.doc"
Лекція 7. Психолого-медико-педагогічне обстеження дітей з вадами слуху
- Завдання, принципи і зміст психолого-педагогічного обстеження дітей з вадами слуху на ПМПК
- Психолого-педагогічне вивчення дітей з вадами слуху в дошкільному закладі
Lecture2_7.doc
ІI Змістовий модуль
ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ГЛУХИХ І СЛАБОЧУЮЧИХ ДІТЕЙ
Лекція 8. Розвиток слухового сприйняття у дітей з вадами слуху
-
Загальні закономірності розвитку слухових уявлень, слухового сприйняття у дітей з вадами слуху
-
Задачі, зміст, методи розвитку слухового сприйняття
-
Слухо-зорове сприйняття мовлення
-
Верботональна система навчання дітей з вадами слуху
Lecture2-8.doc
Лекція 9. Формування усного мовлення глухих і слабочуючих дітей
- Принципи і методи розвитку усного мовлення глухих і слабочуючих дітей
- Співвідношення різних видів мовлення на різних етапах шкільного навчання дітей з вадами слуху
- Робота над граматичним ладом мовлення
- Формування комунікативних умінь дітей з вадами слуху
Lecture2-9.doc
Лекція 10. Технічне та методичне забезпечення роботи над вимовою
- Характеристика звукопідсилюючої апаратури
- Кохлеоімплантація
- Роль сурдотехнічних приладів у навчанні
- Наочні посібники, комп'ютерні програми
Lecture2-10.doc
Лекція 11. Корекційно-розвиваюча робота з дітьми з вадами слуху раннього віку
- Значення раннього початку корекційних занять
- Зміст роботи з розвитку залишкового слуху
- Вимоги до слухопротезування дітей раннього віку
- Організація корекційної роботи з дітьми раннього віку з вадами слуху
Lecture2-11.doc
Лекція 12. Система дошкільного виховання глухих і слабочуючих дітей
- Система спеціальних дошкільних закладів для дітей з вадами слуху
- Інтегроване навчання дошкільників з вадами слуху
- Організація навчально-виховного процесу в дошкільних закладах для дітей з вадами слуху
- Розвиток пізнавальної сфери дошкільників з вадами слуху в процесі навчання
Lecture2-12.doc
Лекція 13. Підготовка дітей з вадами слуху до шкільного навчання
- Зміст підготовки дітей з вадами слуху до школи
- Методика вивчення готовності до шкільного навчання
Lecture2-13.doc
Лекція 14. Шкільне навчання глухих і слабочуючих дітей
- Особливості засвоєння знань глухими учнями
- Система навчання глухих учнів мові
- Особливості шкільного навчання слабочуючих учнів
- Диференційований та індивідуальний підхід до навчання дітей з вадами слуху
Lecture2-14.doc
Лекція 15. Діяльність Українського товариства глухих
- Мета і завдання Українського товариства глухих
- Організація діяльності УТОГ
- Структурні підрозділи УТОГ
Lecture2-15.doc