ІІ курс ІІІ семестр
І. Змістовий модуль
Тема: Робота над формуванням навички художнього виконання пісень.
Практичні модулі:
1. Робота над формуванням художньої виразності вокального виконання.
2. Набуття навичок співу без супроводу.
Модулі самостійної роботи:
1. Робота над музичним і літературним текстом вивчаємих творів.
Підсумкова тека.
Виконати романс або пісню та пісню шкільного репертуару (3 клас) під власний супровід.
ІІ Змістовий модуль
Тема: Засвоєння та усвідомлення змісту основних понять теорії голосоутворення.
Практичні модулі:
1. Нейрохронаксична та міоеластична теорії голосоутворення.
2. Формування розуміння біофізичних механізмів співацького процесу, стійкі критерії якості співу, розвиток активного вокального слуху.
Модулі самостійної роботи:
1. Опанувати основні моменти теорій голосоутворення.
2. Слухання вокальних творів у виконанні видатних співаків.
3. Робота над вокалізом і шкільною піснею.
Підсумкова тека. Виконати 2 різножанрові, різнохарактерні твори відповідної складності (арія, романс, народна пісня).
Форма контролю – екзамен.
1.Виконати 2 різножанрові, різнохарактерні твори відповідної складності.
2.Виконати пісню шкільного репертуару (3 класу) під власний супровід.
ІV семестр
ІIІ Змістовий модуль
Тема: Удосконалення співацького дихання та відчуття опори звуку.
Практичні модулі:
1. Виконання прийомів та вправ, націлених на удосконалення співацького дихання.
2. Опанування відчуття опори звуку при виконанні вокальних творів кантиленного характеру.
Модулі самостійної роботи:
1. Робота над кантиленою звучання.
2. Робота над вивченням нотного і літературного тексту вивчаємих творів.
Підсумкова тека.
Виконати вокаліз або пісню та шкільну пісню (4 клас) під власний акомпанемент.
IV Змістовий модуль
Тема: Робота над вирівнюванням регістрів співацького голосу та поступове розширення діапазону.
Практичні модулі:
1. Робота над комплексом вправ, націлених на вирівнювання регістрів співацького голосу.
2. Поступове виконання вправ на розширення діапазону.
Модулі самостійної роботи:
Розучування і виконання вокалізу на голосну чи з назвами нот.
Підсумкова тека.
Виконати романс чи арію та народну пісню.
Форма контролю – залік.
Виконати два різнохарактерні вокальні твори.
ІІІ курс V семестр
I Змістовий модуль
Тема: Формування навички використання різних типів атаки звуку.
Практичні модулі:
1. Поняття про три типи співацької атаки: тверду, м’яку, придихальну.
2. Формування навички використання м’якої атаки звуку.
Модулі самостійної роботи:
1. Розучування і виконання пісні шкільного репертуару під власний акомпанемент.
2. Робота над м’якою атакою звуку у вивчаємих вокальних творах.
Підсумкова тека.
Виконання вокального твору відповідної складності та шкільної пісні (5 клас) під власний супровід.
ІІ Змістовий модуль
Тема: Удосконалення фонетичного слуху, дикції та артикуляції.
Практичні модулі:
1. Виконання комплексу вокально-технічних вправ для розучування співацьких умінь: дикції та артикуляції.
2. Виконання вправ на формування фонетичного слуху.
Модулі самостійної роботи:
1. Виконання скоромовок, віршів.
2. Робота над текстами вивчаємих вокальних творів.
Підсумкова тека.
Виконання двох вокальних творів відповідної складності.
Форма контролю –екзамен.
Виконати два різнохарактерні вокальні твори.
VІ семестр
ІІI Змістовий модуль
Тема: Доведення до автоматизму навички співацького дихання, співацької опори та атаки звуку.
Практичні модулі:
1. Робота над комплексом вокально-технічних вправ на дихання.
2. Удосконалення володіння співацькою опорою та атакою звуку.
Модулі самостійної роботи:
1. Робота над комплексом вокальних вправ.
2. Розучування та виконання вокалізу.
Підсумкова тека.
Виконання вокалізу або романсу (пісні) та пісні шкільного репертуару (6 клас) під власний супровід.
IV. Змістовий модуль
Тема: Розвиток рухливості голосу.
Практичні модулі:
1. Комплекс вправ на розвиток рухливості голосу.
2. Виконання вокальних творів, які потребують гнучкості і рухливості голосу.
Модулі самостійної роботи:
1. Робота над виконанням пісні шкільного репертуару під власний супровід.
2. Розучування нотного і літературного тексту вивчаємих творів.
Підсумкова тека.
Виконати романс чи арію та народну пісню.
Форма контролю - залік.
Виконати два різнохарактерні вокальні твори.
ІV курс VІІ семестр
I Змістовий модуль
Тема: Оволодіння декламаційною виразністю виконання, зберігаючи повноцінне звучання голосу.
Практичні модулі:
1. Опанування декламаційної виразності виконання заради розкриття художнього образу вокального твору.
2. Робота над навичкою переходу від співу до мовлення і навпаки.
3. Розвиток навичок виконання пісні шкільного репертуару.
Модулі самостійної роботи:
1. Робота над виконанням вокалізу.
2. Виконання творів, що вивчаються, дикламаційно виразно.
Підсумкова тека.
Виконати романс чи арію, народну пісню та шкільну пісню (7 клас) під власний супровід.
Форма контролю - екзамен.
1. Виконати арію, романс.
2. Виконати українську народну пісню.
3. Виконати шкільну пісню (7 клас) під власний акомпанемент.
VІІІ семестр
ІІІ Змістовий модуль
Тема: Робота над формуванням активного вокального слуху.
Практичні модулі:
1. Вироблення і удосконалення певної співацької форманти.
2. Удосконалення спеціальної вокально-технічних прийомів співацької атаки.
Модулі самостійної роботи:
1. Удосконалення вивчаємих вокальних творів.
2. Робота над виконанням вивчаємих творів.
Підсумкова тека.
Виконати один вокальний твір (вокаліз, романс, пісню) та пісню шкільного репертуару (8 клас) під власний супровід.
ІV Змістовий модуль
Тема: Підготовка програми до ДЕК.
Практичні модулі:
1. Виконання арії, романсу.
2. Виконання народної пісні.
Модулі самостійної роботи:
1.Удосконалення виконання вивчаємих вокальних творів.
2.Удосконалення спеціальної вокально-технічних прийомів співацької атаки.
Підсумкова тека.
Виконати два різнохарактерні вокальні твори відповідної складності.
Форма контролю – екзамен.
1. Виконати арію або романс.
2. Виконати українську народну пісню.
3. Виконати шкільну пісню (8 клас) під власний акомпанемент.