Зміст заняття
1. Обговорення теоретичних питань:
- концептуальні положення технології розвитку і формування творчої особистості;
- понятійний апарат, ключові слова;
- сутність та специфіка творчої діяльності;
- особливості змісту технології Г. Альтпуллера;
- механізм організації творчої особистості.
Практична частина:
1) Розробити фрагмент уроку з використанням ТРВЗ:
1. Методика критичного мислення
2. Метод спроб та помилок, тренінг здорового глузду
3. Розвиток мислення за аналогією
4. розвиток мислення за асоціацією
5. Тренінг мозкового штурму
6. Тренінг вміння задавати питання
7. Тренінг навичок морфологічного аналізу
8. Тренінг діалектичного мислення
9. Тренінг системного мислення
10. Прийоми моделювання
11. Тренінг функціонального мислення
12. Тренінг логічного мислення
2) Провести діагностику творчого ставлення учнів до навчальної діяльності за такими напрямками:
- чи намагається учень піддавати сумніву запропоновані вчителем шляхи вирішення навчальних завдань?
- чи намагається знайти особисте рішення, більш раціональні засоби вирішення навчальних завдань?
- чи може оцінити оригінальність, своєрідність рішень, запропоновані іншими учнями?
- чи намагається переглянути результати своєї діяльності, віднайти засоби вдосконалення?
- чи допомагає отримана інформація краще орієнтуватися в рівні наукових досягнень?